Tatlım aynı sıkıntı Salı günü bende de oldu zaten o yüzden yazdım görünce, tansiyonum 14/9 du, bebeğim de alması gerekenin altında kilo almıştı bu ay, direk idrarda protein kaçağından şüphelendi ve eğer test pozitif çıkarsa hemen yarin doğurturum seni dedi sezeryanla tabiki. Ama testimiz negatif çıktı yani Îdrarda protein kaçağı çıkmadı, bi hafta tansiyon takibi yapıp tekrar gidicem, tansıyonum da normal e döndü, ama bebek neden kilo almadı bilmiyorum 🤷♀️