Hanımlar 16 haftalık hamileyken kendi tartımda değil de başka bir tartıda tartıldım ve 5.5 kilo aldığımı gördüm 😳😳 aşırı moralim bozulmuştu. Tatil bitti evime döndüm 18 hafta oldum bugün veeee 60la hamile kalmıştım sabah tartıldım 63.9🥰 meğerse tartı yanlışmış💕 aşırı mutluyum paylaşayım istedim 😂 bir de ishal sorunum yüzünden decavit ve kan ilacını bırakmıştım acaba bırakınca kilo mu verdim 🤔 o da olabilir bilemiyorum. Sizde durumlar nasıl?
Bu arada evet biliyorum bebeğim her şeyden daha önemli kilo bunun yanında önemsiz bir ayrıntı ama psikolojik olarak aşırı kilo almak beni kötü etkileyecek biliyorum o yüzden lütfen bu konuda beni eleştirmeyin 🥰