Kızlar ben şuan 36+4 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim normal herşeyin dedi ama eve geldim karnımda sürekli kasılma ve ağrı oldu, göbeğime, göbek deliğime dokunamıyorum öyle batıyo ki anlatamam. Şmdi de kasıklarımda çok ağrı var. Sorum şu ben geçenlerde belki 10 tane hurma yemişimdir sizce onun etkisi var mıdır yani doğumum başlamış olabilir mi ya da başına böyle bişey gelen var mı nolur yardımcı olun bana 😢😢😢