Merhaba ben 38 haftalık hamileyim bebegim 3500 gr . Çatı muayenesi oldum doktorum çatımın dar olduğunu söyledi. Biraz da kasildim 3 4 sn baktı. Idrarim geliyo sanki sürekli diye altima kaçarsa diye gerilmiştim. Biraz yanma oldu. Bebegim henüz kanala girmemiş ayrıca. Bebeğinin iri bebek oldugunu normal dogum yapamayacağımı söyledi. Tehlikelerinden bahsetti. Çatısı dar olup da normal dogum yapan oldu mu. eger acilmam olursa yine de cok mu zor epiduralli normal dogum? sezeryandan cok korkuyorum lutfen yardim. Baska doktora gitsem o da catin dar diyecek muhtemelen ama Mersinde boyle bir durumda hangi doktora gidebilirim tavsiye edebileceginiz biri var mi