Kubrayt Merhaba 12 haftalık hamileyim ve malum corona dönemindeyiz . Hamilelikte grip aşısı hakkında ne düşünüyorsunuz ? Bir kaç kaynakta özellikle hamilelerin yapılması gerektiğini okudum😌 Doktoruyla bu konuyu konuşan varmı ? Fikrinizi almak istedim 🙏
anilece Kubrayt 35. Haftada olduğum için doktorum önermedi. Risk almayalım şimdi dedi. Sizin haftanız erken belki doktor yaptırın diyebilir 😊