Sahrammm Gulbahar35 normal soda da sıkıntı yok ama meyveli aşırı şekerli olduğu için belki iyi olmaya bilir kuzum istersen doktoruna sor bence daha iyi olur 😇
buseyusuf27 Gulbahar35 valla ben ıcıyorum canım furutti esım saglıkcı o getırıyor 😁 skntı olmadı 29 olduk sodaya devam 🙋🏼♀️
HilalG Gulbahar35 Sade soda öneriyor doktorlar meyveliler şekerli olduğu için ben içiyorum ara da magnezyum acısından da yararlı 😊
Duygu_pb Gulbahar35 içine meyve dilimleri koyunca da aynı tadı yakalıyorsun. Ben sade sevdiğim için hiç araştırmadım ama içine meyve koyup içiyorum arada misss oluyor
BMehtap Gulbahar35 günde bir kere içilebilirmiş asiti gittikten sonra çünkü asitli içilince bebeğin alanını daraltıyormuş
Hashasim2020 Canım sade sodaya limon dilimi atınca da güzel oluyor ya da varsa organik karadut suyu yarım bardak üzerine de bir Şişe sade maden suyu öyle de güzel oluyor belki alternatif olur 😍😍
Fatmanurrr23 Gulbahar35 sade iç canım hem sade soda bebekte gazda yapmıyomuş ben sürekli sade içiyorum
Aysn6767 Gulbahar35 bende iciyorum sürekli değil ama arada, bulantı dönemindeyim sade sodayı icip kustuğum icin bidaha icemedim maalesef. Arada canım asitli bişi cekiyor(kola😬) onuda meyveli sodayla geçiştiriyorum 🤷♀️