eylulay34 mecbur emzireceksin canım benim mecbur alacaksın sende olmasa başka annelerde görecek. Televizyonda reklam görecek hepsi etkiliyor inan. Yani diyorum ya yas süreci çok zor. Tarif bile edemiyorum hissettiklerimi. Yalnız canım biz eşimle birlikte psikoloğa gittik eğer Ankara’da iseniz gittiğimiz doktoru önerebilirim. Bizim için çok faydalı olduğuna inanıyorum. Çok dostumuz vardı bizi hiç yalnız bırakmadılar o dönem ama psikoloğun yaklaşımı bizim bebeğimize tamamen veda etmemizi sağladı. Benim tavsiyem muhakkak gitsinler. Zaman olarak aranın az olması belki ablanın iyileşme süresine yardım da edebilir bilemeyiz. İnşallah diğer yeğenin toparlar kendini ablanın moralini daha hızlı düzeltir. Konuşmak isterse bana ulaşabilirsiniz canım instagramım 1_Sn