Kiminde kabızlık sorunu oluyor, bende de hep ishal sorunu oldu. Biraz geçer gibi oluyor sonra yine aynı. Kullandığımız ilaçlar da yapıyor. Vitamin vesaire. Artık ishal benim için o kadar normalleşti ki doktora sormuyorum bile 😂😂 18 haftalık oldum bu arada.