Bebegim35 Ben dün gittim 6+6 kesenin içinde kucuck nokta gördük kalp atısı duyamadık haftaya tekrar gel kesin duymamız gerekır dedi insallah bende duyarım haftaya zaman gecmıyor sımdı 🤰🙏🤲
Sahrammm DilaYusfff kuzum ben geldim ama kalp atışını duyamadık haylaz kaçmış rahmin en üstüne yerleşmiş en korunaklı yerdeymiş doktorum öyle söyledi haftaya gel kalbine bakalım dedi kan testlerini verdik bakalım haftaya pazartesi ne diyecek 😇
koala06 DilaYusfff Ben 6 dayken duyamadım ama cihazda gösterdi bana kalbinin attığını 7+2 de gittim dün duyduk tam olarak