Asli_34 Merhaba arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum bar 33 haftalık hamıleyım vajınamda çatımda ağrı hissediyorum dr motiflor 10 şase verdi ama internette ilaca baktığımda kabızlık falan dıyor kafam iyice karıştı kullanan var mı ilacı