Gzdedsgrn Baby2go MasterCabin aldım araba kabin boy hafif katlanınca küçücük oluyor Bavul gibi çekiliyor. Ve tekerleri filan çok sağlam Kraft kokpit gibi.. Tentesi tam kapanıyor ayak koyma yeri güzel.. kalitesi De çok iyi.. uygun fiyatlı buldum onu aldım 750 TL. daha 1 ay olmadı.. bi Araştır eminim beğenirsin