Kubrasalar Kızlar merhaba hangi markaların ürünlerini kullanmayı düşünüyorsunuz? ıslak mendil,şampuan,yumuşatıcı,pişik kremi,losyon,bebek yağı ,çocuk bezi,emzik ve biberon için?
Epifenomen Kubrasalar bez ve ıslak mendil: SLEEPY aldım emzik ve biberon: PHİLİPS AVENT aldım şampuan ve pişik kremiç: MUSTELA almayı düşünüyorum. İnstagramda mühendisinoğlu sayfasını inceleyip maddi açıdan daha uygun temiz içerikli markalar da bulabilirsiniz. Benim ve eşimin cildi kuru, hatta benim atopik dermatit im var (genetik bozukluk aşırı kuru pul pul dökülme) ve bebeğime geçirme ihtimalim çok yüksek. Her ihtimal kuru bir cildi olacak ve Mustela,nın kuru ciltlere özel ürünleri var ben onları almayı düşünüyorum. Diğer markalarda bunu bulamadım.
Merve-26 Kubrasalar Bunlar bebekden bebeğe değişiyo benim bebeğime iyi gelen bi başkasinin bebeğinde aksi olabiliyo deneyimleyerek alınacak şeyler bence ama içeriğinin temiz olması önemli inst. Mühendisin oğlu sayfası inceliyo ordan bakabilirsiniz
Zeynepekr Kubrasalar ıslak mendil sleepy, bez molfix , şampuan mustela, emzik biberon avent , vücut losyonu mustela, Bebek yağı ve yumuşatıcı kullanmayacağım . Deterjan unibaby düşünüyorum hala araştırmadayım pişik kremine de henüz karar veremedim
MaviMasal Emzik ve biberon avent aldım. Şampuan dalin aldım ama değişicem öylesine almıştım niyeyse 😂 pişik kremi sebamet aldım ama onuda değişicem hakkıdma burda çok iyi yorumlar okumadım çünkü. Şuan sadece aventi almakla iyi etmişim diyorum 🤷🏻♀️
Cml_e07 Kubrasalar bez prime pure ve sleepy deneyeceğim ikisinin de yorumları iyi. bakım seti mustela aldım için de pişik kremi de vardı ama ekstra sudocrem aldım bence kesinlikle al bitane. Deterjan minoris en temizi sağlıklısı. Islak mendil de tertemiz içerikli waterwipes aldım. Emzik bibs biberon avent cam tercih ettim canım
tekbirask156 Islak mendil yerine ıslak pamuk kullanicam . Şampuan Dalin kullanicam kendim de kullanıyorum . Pişik kremi sudocrem aldım . Beş Molfix aldım . Biberon almadım gerek olursa alacağım emzik de bimden almıştım
Nhyas İlk bebeğimde memnum kaldıklarımı kullanacağım genelde. Emzik biberon avent, ıslak mendil uni baby yenidoğan, deterjan dalin granül sabun mustelanın bakım setini alacağım nasipse😌. İnstagramda muhendisinoglu sayfası tamamen içeriği temiz ve saf şeyler paylaşıyor size de fikir olur bir bakarsanız