Kubraeva Mrb kizlar 26+5 haftalik hamileyim arada vajinada batma agri oluyor ayni haftada olanlar sizde boyle durumlar var mi hanimlar??
ecembugra53 Kubraeva canım batma vardı bende de o hafta da gittiğimde enfeksiyon çıktı doktora gidip tahıllı ver enfeksiyon olabilir bebekle ilgili de olabilir
kedilibiranne bebeğin baskı yapmasıyla olabilir canım . Bende de oluyordu sanki vajinamda yara varmış gibiydi
MaviMasal Şuan 22 haftalığım ama 20. Haftadayken bende de vardı. Baskı ve ağrı. Çatımda özellikle kemikleri falan ağırıodu ama geçti çok şükür. Doktoruma sorduğumda rahim büyüdüğü için normal demişti ama siz yine de doktorunuza mutlaka danışın.
Kubraeva Sagolun hanimlar enfeksiyon vardi fitil kullandim en son gittigimde bi sknti yoktu sukur zorlu riskli bi gebelik geciriyorum o yuzden biraz korkuda oluyor
ecembugra53 Kubraeva cok dikkat et canım o zaman gebeliğin riskli ise cok ayakta kalma dinlen bol bol
Kubraeva ecembugra53 elimden geldigince dinleniyorum cnm bi oglum var mecbur yine ayaktayim 🤷♀️rabbim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin insallahh