12.haftada doktorum kız demişti 15 te yine kız dedi çokkk mutluyum aslında en başta erkek hissediyordum ama doktor kız diyince çok korktum ya değişirse diye. Kızımın olmasını çok istiyordum özellikle ilk çocuğumun çünkü bana yaşı yakın olsun istiyordum onu daha iyi anlamak için. Çok uslu benim kızım bir de yanında kesesi de var yani çantası 😂 Herkes kız diyordu kız çıktı 💕💕