Ayten179 Dünden beri sancılar giriyor ama düzensiz bir şekilde ve aşağıya da baskı oluyor bugün çok az bir akıntı vardı nişandi sanırım ama öyle çok değildi az bir şeydi sizce odoguruyor muyum bilemedim 🤭 bu arada 37+2 olduk
Ayseg1 Ayten179 son haftalarda böyle olması gayet normal sancılar düzenli olduğunda endişelenmen lazım ama tabi her gün devam eden sancın varsada doktoruna bildir canım
ecembugra53 Ayten179 bu son haftan canım cok. Normal düzenli sancın artarsa hemen doktora git bekleme
DamlaNur29 Ayten179 yeşil akıntı enfeksiyon oluyor nişann değil nişan koyu sarı kahve ve pembemsi oluyor
Ayten179 Gulsen4224 yok değildi yeşilimsi bir şeydi ilk hamilelik olunca bide insan herşeyden tedirgin oluyor 🙈
Gulsen4224 Ayten179 nişan degil canım sen dikkat et yinede yalancı sancılar olur bu ara egerki doğum sancısı olursa 15 dk ya bir girer yerinde duramazsın
ecembugra53 Ayten179 gelecek annesi 😊🌹 heyecan gümden güne artıyor bende de bu ay bittiği benşm de Doğumu mu beklşcem artık