Fatem Dun doktora gittim bana doğuştan rahim ağzın kısa denildi. Dikiş atilacakmis 1hafta sonra suan 12haftalik hamileyim bu durumu yasayan varmi iyi ilerleyen varmi lutfen bilgi istiyorm
ecembugra53 Fatem canım korkma öyle olup cok doğuran var Rabbim izniyle hiç bşşey olmaz sen dua et Allah’a sığın hiç korkma ama zaten bu süreçte doktorun söylemektir yatacaksın iş yapmak Yok ayakların altına yastık koy hep uzan dinlen bol bol
Fatem Cok tesekkur ederim bu benim 2nci gebeligim ilk gebeliğimi 24haftalikken kaybettim korkuyorm ve zaten iki gebeligimdede ilk gunden beri kanama yasiyorm insallah dua edin korkuyorm bunu yasayan varmi inanin konusmaya ihtiyacim var
Fatem Zaten surekli kanama yaşıyorum ve yataktayim dun gittigimdede rahim agzi kisa denilince daha cok endişe ediyorm bu haftalarda olupta iyi ilerleyen varmi lütfen bilgi istiyorm