Selocan59 seni o kadar iyi anliyorum ki benimde 10 haftalikti ama 8 haftada kalmis bebegim devlete gidiyordum ben elimde telefon kalp atisini cekip babamiza gostercem falan sonuc husran doktor kalp atisi alamadi sonra hemen ozele bi doktora gittik oda alamadi malesef 2 gun sonra kurtaj oldum kotu bi durum hele ilk oldugu icin cok uzulduk 6 ay sonra 2.ye hamile kaldim oda gelisememis 5 haftalik dustu malesef simdi 3.ye hamileyim canim bu sefer direk kan sulandiriciya basladik kalp atisini falan duyduk sukurler olsun simdi 11 haftalik olduk icim icimi yiyo ayni sey olursa diye sali gunu kontrole gidicez gunler gecmio insallah bu sefer hayirli haber duyariz doktordan sende sikma canini kesinlikle ister istemez uzuluyosun ama diyorum ki hic olmamasindansa en azindan oldugunu biliyoruz insallah rabbim bizimde sag salim kucagimiza aldigimiz gunleri gosterir