GamzeGokce bana da Salı günü gebelik şekeri teşhisi kondu. Senin gibi dahiliyeye gittim. Doktor aynı şeyleri bana da söyledi ve diyetisyene yönlendirdi hemen diyete başladım. Ertesi günü hemen istenilen değerlere indirdim ben canım. Sadece yediğine içtiğine çok dikkat et. Ve aynı tempoda devam etmen gerek. 2 hafta sonra tekrar gidicem doktora. İnsülinlik bişey yoktur diye düşünüyorum ben de. İnşallah doğumdan sonra da geçer🙏