Mrb annelerr 😌 ben geçende burdaydım şimdi bişey sormak istiyorum size. Geçen ay kimyasal geçirdim bu ay da ufak bekirtiler yaşıyorum göğüslerim hassas zaman zaman kasık bel ağrım oluyo halsizlik falan Cumartesi hastaneye gidebiliriz de adetime 1 hafta kalıyo kan versem çıkarmıı?