Bebislerimiz Canım henüz çok erken ama sabredemeyişini anlıyorum☺️ Bende 18.haftamdayken hadi artık şu günler geçsin, 20 olayımda hissedeyim diyordum 19.haftamın ortalarına doğru hafif hafif hissettim🥰🙏🏻 Şu an 20+2’yim daha çok hissediyorum hiç durmuyor🥰🙏🏻