Tubakrblt Hani derler ya ikinci bebegi daha erken hissedersin diye dogrumu bu? Aramizda. Ikinci bebisini erkenden hisseden varmi? Tekmelerini fln diorum yni
sehrikarabulut Tubakrblt valla ben 10 haftalıkken nerde oldunu hissettm canım toplanıyodu sagda solda karnımda erken cıktı
Tubakrblt Ezgi_3434 hadi bklm ins bizde öyle hissederiz sanki simdiden kelebekcikler hissediom gibi ama emin olamiom ikinci hamileligm olmasina ragmen
Tubakrblt Kmslmsl bende sanki öyle hissetmeye basladim gibi ama ikinci cocuk olmasina ragmen emin olamadim
Tubakrblt sehrikarabulut sen baya erken hissetmissin sanki bende sol tarafa yerlesitgni hissetim gibiyim ama baklm artik 10. da belli olcak sol tarafimdmi diye
Kmslmsl Tubakrblt 9 .haftamda bile kipirtilar hissediyordum doktoruma sordum rahim büyüdüğü için dedi bebek değildir dedi 🤷