Haticekaya0 Arkadaşlar saglık ocaklarında grip aşısı yapıyorlarmış yaptıran varmı bilgisi olan varmı hamilelere yapılabiliyormuş
aybkkra Haticekaya0 biz eşimle ayırttık galiba eczaneden ayırttı. Bende bikaç doktora sordum yaptırabilirsiniz dedi o yüzden yaptırmayı düşünüyorum. Hamilelere öneren çok kişi var.