Ipekokanliya Kızlar 2 hafta olucak 1 cm açılma var onun dışında ne şancı ne ağrı yok. Neler yapmak lazım açılmayı hızlandırmak için
Bush Ipekokanliya benmde bugun wardi kontrolum 39 haftalik olduk ntsde duzenli araliklarla 4 defa sanci cikti ama bende ne sanci ne agri bisi yok 🙁 38de 1cm di 39da 2 cm acilma var dedi ebe doktor da ilcede oldugumz icin ile glnderdi doguma ama gtmedim :/ agrim sancim yok suni verrler die .. Ara ara vajinal kisma agri giriyo ama dgum belirtisi mi asagdan baktgi icin mi bilemiyorum ne yapcam ne etcem onu da bilemiyorum tedrgnlik hat safhada :/ geve oldu ter basiyo uyuyamiyorum orasi ayri bi sknti :/
Busraaras Ipekokanliya aynı gidiyoruz bende 38+4 bende bir an önce gelsin istiyorum belki acele ediyorum ama gelmeyip sezaryen olmasından korkuyorum oyüzden gelmesini istiyorum bir an önce bir aksilik olmadan 😔
Cicianne Ipekokanliya hurma rahmi yumuşatıyor ıhlamur açılma yapıyor ikisinide bol bol tüket. Ben bunları fazla kaçırdığım için bilmeden erken doğum yaptım sonradan öğrendim.
Ipekokanliya Eddakuzey benim ki acele etmek değil de geçen hafta acikligimin olduğunu o hafta dogucanisoyledi doktor . Pazartesi yine gittim yine aynı şeyi dedi bu hafta doğar diyo insan ister istemez beklentiye giriyo kolaylaştırmak için yöntem ariyorum istemsizce
Eddakuzey Ipekokanliya 1 cm aciklik normal bu haftalarda canim, ayni seyi Banada doktorum dedi 3 haftadir oldu olacak kanala indi olmasi gerektiginden asada diye diye 39 haftalik oldum bebisler cani isteyince geliyo nekadar dursalar okadar iyi onlar icin kilosu nasil sennkinin
Ipekokanliya Bush bana da hep dediler asadan bakınca ağrı olur nisan gelir doğum başlar ama bende hiç bisey yok🙂)) rabbim hepimize yardım etsin inşallah
Ipekokanliya Busraaras bende aynı valla şuan herşey normal diyo doktor ama gelmeye dr niyeti yok gibi kızımın sizin boy kilo nasıl
Binefsha Ipekokanliya Dün bir ebe bilgilendirme yaparken açıklığı artırmak için şu tavsiyelerde bulundu : pilates topu üzerinde bacaklarını açıp oturma, merdiven inip çıkma,bol yürüyüş,secde pozisyonunda durma, sandalyeye ters oturma.. aklımda bunlar kalmış
deletedmom11 Ipekokanliya 😒 pazar günü hiç sancı yokken aşırı merdiven inip çıktığm için suyum geLdi doğm yaptm merdiven çok işe yarıyo ama yoruLsanda dewam etmen Lazım
Bush deletedmom11 bana da yuru falan diyolar ama agrim falan yok :/ 2 cmlik acilma war sadece :/ bende hc bisi yapmadan duryyorum kaynanam falan yuru diyo da dursun biraz daha diyorum illaki su kan bisi gelcek dgum baslamis olcaktr diyorum :/ sn gunlerde cok tuhaf ya :/
Ipekokanliya deletedmom11 ah çok sevindim analı babalı büyütsün rabbim.kuzucuk nasıl sağlığı yerinde mi mansallah 🙂
Deletedmom404 Bush ay ben bi Bardak sallama ıhlamur çayından içtim nezle başlangıcı olduğunu hissettiğim için boğazım acıyodu bi bardak sıkıntı olur mu ki nette sıkıntı olmucağı yazıyordu
Ipekokanliya Bush o kan herkeste gelmiyomus canım ya . Bende korkuyorum gelmez de sezaryaana alır diye
Bush Deletedmom404 walla kuzum bilmiyorum ki nezle bendede war oksuruge cevrdi gbi hatta oksurunce kaburgalarm aciyo resmen 🙁 sabah aksam dgurdum dgrcam bi de 🙁 saglik ocagndaki abla nanelimon icebilirsn dedi burdaki bi arkadas da ihlamur dedi acilma icin vi de adacyi duymustum oda acilma yapiyomus ama denemedim henuz agrim falan olmayinca
gunessyesim Ipekokanliya Bende 38+2 de çatı muayenesine gittim geçen hafta muayene sırasında 1 cm açılmam varmış ve az az suyum sızıyordu hemen yatırmamız lazım dedi doktor ben gayet iyiyim yatamam hazırlıksızda geldim diye yatmadım ertesi sabaha tekrar geliceksn dedi gittim ve hiçbir sandım birşeyim olmamasına rağmen açılmam 5 cm olmuş az dozda suni sancı verdiler 2 saat bekledik ve bebeğim dünyaya geldi 🤗 Ben bol bol hurma yiyordum ve sürekli evde hareket halindeydim son gün doktor kontrolünden önce evi baya tip köşe temizlik yapmıştım açılmam bianda ondan olabilir diye düşünüyorum 😍 Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏼
Ipekokanliya gunessyesim ya ne güzel bebisiniz hayırlı ömürlü olsun inşallah bide bende çok temizlik yapıyorum hergun dikkat ediyorum çocuk doğar diye ağır iş kolay iş demeden yapıyorum ama benim kız nazlı bence
Bush gunessyesim ooo kuzummm su falan gelse hc durmayacam inanki o da yok oda yok 🙁 sen baya durmamissin ya acilman ondan hzlanmis evde biraz fazla turlaynca bile belli ediyo kendini beyaz akintida fazlalik. . kurtulmussun ne guxel mutlulukla buyut bebisini bizimde gelcektr hazar siramz falan daha vaktimjz war demejki 💕
Bush Ipekokanliya he kuzum ya diyiolar walla da bende diyom acilma oldukca su kanama illaki bisiler dokulcektr die ama nasil cak bilmem :/
Bush Ipekokanliya benmki arada vajinaya baski yapiyo ntsde de 4 kez duzenli sanci gordu 2 cmde acilma war dedi ebe doktor da saldi dguma ama bn gtmedim sancim agrim yok die :/ sukur minnak da icerde hc olmadigi kadr aktf🙂 gtsem suni verip dguma alcaklar bile bile nasil gidim onada duruyoz bakalim simdilik hala bisi yok 🙂
Busraaras Ipekokanliya şimdi kontrolden geldim 38+4 haftamızdayız 3.100 gram boyunu sormadım.. vajinal kokudan şüphelendim ve öatı muanesi yapmasını ayrıca rica ettim biraz enfeksiyon varmış fitil ve antibiyotik hap yazdı çatım içinde dar değil zorluk yaşayacağımızı sanmıyorum dedi.. en büyük merakımı sordum ağrı sancı hiç bişey yok gelmezse gününe kadar sezaryendan korkuyorum dedim oda gelmezse suni sancı vereceğim eğer açıklık olmazsa mecburi sezaryen yapacağım dedi