Esratolga 6.aya kadar hiçbir şey yoktu pürüzsüzdü yüzüm, son 3 aya girer girmez yüzümde sivilce patlaması oldu, çalıştığım için de gün içinde çok saati maskeyle geçiriyordum bunun da etkisiyle özellikle çene bölgem berbat durumda 🥺 çok kafama takıyorum doğuma az kaldı böyle çirkin görünmek istemezdim doğumda🤷♀️