tugbasare benimde 9 haftalıkken birden kahverengi lekenme oldu korktum hemen doktora gittim ultrasonla karnıma baktı içer kanama yok güzel normal dedi bir tane progestan iğne vurdu 2 kutuda progestan hap verdi kahverengi lekede korkulacak.birsey olmuyor genelde kırmızı.leke korkutucu tehlikeli.olur gibisinden konuştu şuan 11 haftalik oldum halen kullanıyorum lekenme kesildi ama siz bende burda bizlerden fikir almayın herkesin hamileliği farklı hemen bi doktorunuzla görüşün kontore gidin derim 😊