Dün alttan muayenem vardı doktoru teptim 🤭 Eşini çağır dedi . Bu kadın vajinismus hastası normal doğum yapamaz . Komaya girer bebek kanalda kalır bebeği tehlikeye atamam size sezeryan günü vercem dedi. Eşim de hep normal olsun bikini bölgesi büyüsün rahat ilişki yaşayalım istiyordu . Ama bebek tehlikeye girer deyince doktora ısrar edemedi. Tamam dedik. Allah nasip ederse Çarşamba günü anestezi tahlili ile covid 19 testi yapılacakmış. Cuma günü de bebeğimize kavuşacakmısız. Anesteziden korkmuyorum ama korona testinden korkuyorum. Onu yaptırmasak olmaz mı dedim zorunlu dediler 😥