Wmirayw-27 Hayırlı cumalar herkese benim hcg değerim 32 cıktı hamilelik başlamış ama dış gebelik gecirdiğim için durum riskli ne olur dua edelim bu kez rabbim saglıklı şekilde kucagımda koysun 🙏🙏🙏
Cskn99 Wmirayw-27 rabbim bu cumanın yüzü suyu hürmetine gönlündekini versin inşallah bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın canım