Kızlar 38+0 dayım dün kontrole gitmiştim 2 cm açıklık var demişti doktorum bu sabah baktım ki nişan gelmiş hatta hala geliyor kahverengi kıvamlı bir akıntı şeklinde. Bu benim ikinci doğumum olacak. Nişan geldikten sonra 2 cm açıklıkla ne zaman doğurulur? Hemen doğurur muyum? Oğlum 14 aylık ve ateşli o yüzden şu ara doğurmak istemiyorum 😢