Ben tum tahlıllerimi devkette yaptırdım özelde sadece muayne hizmeti alıyorum hastane degıl muaynehane ama devlet cok daha dikkatlı tum tahlılleri yapıolar ama dogru duzgun bi dr dan alırsanız benim tek kalp kapakcıgım yok ve aort damar yetmezlıgı yanı genısleme var devlet hemen kardıyologa yonlendirdi ve kesinlikle sezaryen dedi normal dogum için zorlanmamalısın dedı ankarada dogum yapıcam için e devletten tum tekikler görünüyomus dedıklerıne göre