İlişki daha önce olmasına rağmen evlenince ne olduysa düzensizlik oldu. Önce çok sık oldum doğum kontrol hapı kullandım 3 ay. Sonra da olmamaya başladım 1,5 aydan fazla. Yine gittim adet söktürücü verdi. Aynı zamanda polikistik over teşhisi kondu. Sonra yine doğum kontrol hapı filan düzene sokmaya çalıştık.sonra yumurtlama takibi ile hamile kaldım. Stres kaynaklı da dendi :/ ama evliliğin verdiği stres yoktu aslında. İçten içe olmuş demek:)