Sevcus Melisa61 Benim baya geriden geliyor 10+5 ilk gebeliğimde böyle olmuştu 4 hafta geriden geliyordu.
Mavi_- Cskn99 canım kontrole gittim ben bebek gelişmiyormuş geçen pazartesi 4+4 tü bugün 4+5 hiç gelişmemiş haftayada gidecem hala gelişmemişse alacaklar 😢😢
Azracan Mavi_- öyle bişey yok canım ben normalde 7haftalık olmalıydı ama 5 haftalık görünüyordu ve şuan 38 haftalığım ve sonuç erkek canım yani alakası yok
gupsemnur Mavi_- ben adet bitimi yumurtlamışım ve o hafta hamile kalmışım sonrasında birliktelik olmadı bir çoğu kızın olacak dedi benim bebeğim erkek olacak
Esilakck Mavi_- benim de kuzenim öyle oldu erkek bebeği ben de geç döllenme yaşadım cinsiyet belli değil ama