Minikmucizembenim cnntylmz N/M yazanlar M mutasyon demek daha koyu yazılmıs. N/N olanlar normal /normal. Diğeri mutasyona uğramış dıye N/M oluyr . Zaten kagıdında acıklamıs N/M heterezigot mutant dıye