Özel muayenehaneye gidiyorum o yüzden testlerimi hep sağlık ocağında yaptırdım şeker yüklemesi yaptırmak istemedim ve yaptırmadım zaten normalde bir insülin direncim vardı hamileliğimi öğrendikten sonrada hep dikkat ettim o yüzden aylık tsh kontrollerim sırasında aile hekimimden açlık şekerine bakılmasıda istedim şeker yüklemesi haftadamda da ekstra açlık tokluk ve hba1c tahlilleri istedi doktorum onları da yaptılar pandemi den dolayı devlet hastaneleri çok kalabalık ve tehlikeli en mantıklısı aile hekimliğine gidip yapabildikleri testleri yaptırmak doktorum istiyor diye belirtirseniz yardımcı olurlar