Nzdla Acil doktora git büyük ihtimal doğuruyosun. Suyunun gelmesi gerekmiyor doğumun başlaması için. Tuvaletinin geldiğini hissediyosan bebek kasılıyor ve aşağı iniyor büyük ihtimalle. Bende de aynısı oldu, saat 11 de doktora gittim, 12 de kendileri suyumu patlattı ve 4 de doğurmuştum. Acil gidin, acil!