Sevdaleo idrarda spot proteine bakılıyor eğer belirli bir oranda ise idrarı 24saat bekletip birde o şekilde tahlil ettiriyorlar .bide bu şikayete ek tansiyon yüksekliğini de takip ediyorlar .tansiyon yüksek değilse korkulacak birşey pek çıkmıyor sanırım benim anladığım .
***.benim de güneşte ayaklarım güneş yanıgı olduktan sonra çok şişmişti 1hafta şiş gezdim doktora gittik bunlara bakıldı .Çok az bir protein çıkmıştı ama dikkate alınacak oran degil dedi doktor .