Kızlar merhaba 13 haftalık gebeyim 2 haftadır falan vajinam da öyle bi agrı var ki hiç geçmiyo hafiflemiyo resmen bişey batıyo sürekli özellikle tuvalletten çıkınca resmen sürünerek çıkıyorum günlük işlerimi bile yapamıyorum sizce neden var ki yaşayan ya da tavsiyesi olan