Ebruaybars Busra_2018 ben çok iyi uyuyirjm uykum yok gibi oluyor yatınca bu uygulamayı açıp biseyler okurken uyuyirum hmn daha çok gündüz geliyor uykum
Mink-hyt Busra_2018 çok şükür 35-3 deyim uykum da bi sıkıntı olmadı geç yatarım geç uyanırım kendimi bildiğimden beri çalıştığım zaman bile öyleydi burda takılırken uyuyakalıyorum tabi yatagın halini görmeniz lazım basımızın altı haricinde beş yastık geziyo tabi onlar sayesinde uyuyaniliyorum 🥰
Havagul O kadar çok bölünüyor ki uykum hiç dinlenemiyorum 😔 sürekli idraraçıkıyorum uykum kaçıyor bide sol bacagım da his kaybı uyuşma var sağ bacagım da agrıyor sırt üstüde yatamıyorum napcam bilmiyorum ve doğuma daha çok var şuan 32+3 🤷♀️
Abzekh Busra_2018 beni geceleri bi kaşıntı tutuyor parçalayasım geliyor bacaklarımı bileklerimi. 10 defa krem sür kolonya dök soğuk suya tut derken yorgun düşüyorum. Ağrılarım artıyor gece ne kadar kötü şey varsa yaşıyorum sabah sızıp öğlene kadar uyuşabiliyorum ancak
a93byn Abzekh doktorunuza kaşıntıdan bahsettiniz mi ciddi olabiliyormuş burda birkaç postta okumuştum
suhedakpinar 36 haftalik hamileyim geceleri 0 uyku sabaha kadar dolaniyorum bel agrisi surekli idrala cikma istegi yani hayatta uyuyamiyorum ve cok geriliyorum uykusuzluktan🙄
babysevgi Busra_2018 uyuyorum buna uyumak denirse tabi 😂 sürekli wc ihtiyacı dalamama kalçamda ağrı..
Abzekh a93byn evet bahsettim karaciğer enzimlerine bakıldı sorun yok. Dolaşım bozukluğundan kaynaklı olduğunu söyledi. Biraz ödem var oda tetikliyor sanırım. Artık gelse diyorum çünkü kaşıntı gerçekten dayanılmaz bişey.
kubra_sacak Busra_2018 37+4 den bildiriyorum kızlar uykular haram oldu 😅 yok ne yaptığından birşey anlıyorum ne uyuduğumdan bebeğim gelsin de o aralıklı olarak da 2 3 saat derin uyku çeksem razıyım zombi gibi geziyorum işin kötüsü gündüz uykusu da uyuyamıyorum ben ..