Kbr92 Arkadaşlar merhaba ben 10+4 ikizlere hamileyim doktorum 2 hafta sonra 2 li test istedi ben cok yaptırmak istemedim doğru sonuc vermeyebilir diye ozaman genetik test yapalım dedi . Aranızda yaptıran varmı düşünceleriniz neler ?
2artiikizannesi Kbr92 ben hiç birini yaptırmadım detaylı ultrasyon grecegim ayın 15 de canım yaptırma istersen genede sen bilin
Havvaseycan Canım sen bilirsin ama ikizlerde ne ikili ne de üçlü doğru sonuç vermiyor rabbim onları bize vermiş yaptırma ben yaptırmadım sadece detaylı ultrasona girdim
Havvaseycan Birde rahim ağzı kisaligini sor canım ben 24. Haftada bu sorunla karşılaştım erken doğum riski var fitil kullaniyorum