Merhaba hanımlar, 11 haftalık hamileyim haftaya kontrolüm var ben 2li tarama testini yaptırmayı düşünmüyorum çünkü Allah korusun sonuç ne olursa olsun bebeğimi aldırmak istemiyorum. Daha sonra herhangi bir sorun varsa kendimi hazırlamak adına 20li haftalarda yapılan detaylı ultrasonu yaptırırım diyorum sizce düşüncem yanlış mı bilgisi olan paylaşsın lütfen 🙏❣️