minik0507 İki defa çatı muayenesi oldum. Eline eldiven geçirip iki parmağına bol jel sürüp ileriye doğru bakıyor. Kendinizi kasmazsanız çok bişey hissetmiyosunuz bile.En fazla 10 saniye sürüyor zaten. Daha önce alttan ultrasonla muayene olduysanız cihaz yerine parmakla bakıyor gibi. Gözünüzde büyüttüğünüz gibi ağrılı,acılı birşey değil yani🌸