qizemilhan daha önce ameliyat oldum üç kez, o yataktan ılk kalkma duygusunu ıyı bılırım.. ondan korkum yok sadece bu kez yarı baygın yatma , tam uyumayacak olma durumu beni geriyor.. doktorumun söyledıgıne gore daha önce aldıgım anestezıden farklı oluyormus dogumda verılen.. o yuzden merak ettım bı yan etkı oluyor mu dıye. cunku genel anestezı beni benden alıyor acıkcası zor kendıme geliyorum.. tavsıyeler ve dualar ıcın cok tesekkur ederım , ınsallah bızım de her sey sorunsuz gecer