Bende çarşamba günü gittim kontrole kan pıhtılaşmam var iğne yazdırmak için erken gittim 4+6 idim doktor keseyi göremedi haftaya tekrar çağırdı bende iğne istedim kese görmeden gerek yok ama illa istiyorsan yazayım bir kaç kutu dedi şimdilik rapor yazmıyorum dedi sürekli kullanımda rapor veriyormuş 2 kutu yazdı ama günde 1 defa kullanılacağı için eczane 1 kutu verdi tekrar gittiğimde kese görünürse bana da uzun süreli raporlu verir herhalde diye düşünüyorum vermezse isteyeceğim bende 1 kutusuna 70 tl ödedim oksaparın.