Selin-1919 Arkadaşlar ikinci gebeliğim kan sonuçlarım çok düşük çıkmış 9,5 kan 1,5 Demir değerlerim. Doktorum daha da düşerse kan takviyesi olacağını söyledi. Bu durumu yaşayan var mı düzelmesi için neler yaptınız?? İlaç kullanıyorum başka ne önerirsiniz??
Giz4110 Selin-1919 canım ilaçlarını öyle saatlerde al ki iyice etki etsin. Mesela 7de yemek yiyorsun 8den sonra hiçbişey tüketme gece 12 gibi yatarken ilacını al aç karnına almış oluyorsun ve sabaha kadar etki ediyor o. Sonrasında da yemek yememek lazım çünkü 🥰 ve haşlanmış nohut ye üzüm ye yeşil mercimek falan tüket en fazla demir ve kan deposu olan gıdalar bunlar
Babyy1S Selin-1919 benim kanım da 11lerde doktorum doğuma kadar yeterli olmaz dedi ilacı sabah akşam ac al dedi sabah kahvaltıdan 1 saat onceden iç kafein sut urunleri 1 saat snra tüket dedi gece de 2 saat onceden bir sey yeme dedi bu sekilde kullaniyrm ilacı artık