3melekannesi23 valla benim yapabilecek birşeyim yok doktorumun fikri tavsiyesi önerisi benim için herşeyden çok daha önemli yine riske atmak istemiyorum dedi, zorunlu kılmadı ben ben normal yapar ve geçerse eğer, vicdan azabını kaldiramam keşke doktorumu dinleseydim deyip pişmanlık yaşamak istemiyorum. Bana anne karnında geçmesi imkansız çocuk kese ve suyla korunuyor dedi. Ki ⅔ tane daha özel sebeplerimiz var burada acikliyamicak olduğum:)