Bende yaptırmadım doktorum şeker cihazı alıp 5 gün boyunca günde 4 defa kendim ölçüp not etmemi istedi ilk gun ac karnimana saglik ocaginda ölcüldü sonrasinda hep ben ölctüm normal cıktı çok hassas ve düşük tansiyona sahip olduğum için 3 saat açlığa dayanamayacağını belirttiğim için oda bu şekilde yardımcı oldu