Gaz sancım gibi ama gaz çıkaramıyorum 5 dk ya bi geliyor şuan 36+5 günlüğüm ilk hamileliğim O yüzden bilmiyorum basıl ağrılar olduğunu belimde ağrım yok ve bi saat öncesinden aniden ishal oldum affınıza sığınıyorum Su nişan hiç bi belirti yok çarı muaynesi de olmadım ne yapayım bekliyim mi gideyim mi hastaneye yardımcı olur musunuz