damlaege Merhaba, Karabükten yazıyorum bende 2 düşük yaptım ve pıhtılaşma sorunum çıktı ortaya çok yoğun pıhtılaşmam olmadığı için hamile kalana kadar bebek asprini kullandım, hamile kaldığım an itibariyle direk hastaneye hittim ve kan cıvıtıcı iğneye başladım şuan oksapar 6 binlik iğne kullanıyorum Allaha Şükür bir sıkıntı yaşamadık 28 haftalık olduk 😊.. Pozitif olun, moraliniz yüksek olsun,tedirginlik yaşamayın Allahın İzniyle iğneye başlayınca bi sorun kalmıyor ortada :)