Cicibici beni çok zorladılar ikiliyi yapmak için çok şükür Rabbime bi sıkıntı çıkmadı 3 4 zaten yapmadım gerekte duymadım baştan beri sadece detaylıyı yaptırırım diyodum 2 hafta sonra onu yaptırcam Allahın izniyle onuda merak ettiğimden az çok hatları nelli olduğundan ilk bebek hexanlarından falan pişman olma zaten doğruluk oranlarıda pek yok o testlerin