Kızlar 5.gün embriyosu 2 transfer oldum. Bugün 7.günüm ve 3 gündür kasıgımda özellikle ayaga kalkınca aniden sancı giriyor ve karnım sürekli şiş sizde böyle olmusmuydu? İnsallah bebeğim tutunmustur bana 🌷 Birde 2 transfer de ikiz gebelik oluyormus dogru mu? Kendimi tutamıyorum yarın test alıp yapsam çıkarmı aceba