Benim sürekli etrafımdkler bebek aşağıya inmiş doğuracaksın erken doğum olacak vs vs diyip en başından beri strese soktular halbuki herkesin göbeği bebegin durusu farklı olabiliyor ben en başından beri göbeğim aşağıda hiç yukarı falan çıkmadı herkes doğumun yakın diye diye 20.haftadan beri başımı sisrdi 36.haftam bitti 🤭takılmayın canım siz öyle şeylere sancin yoksa suyun iyyyse bebegin iyiyse hiç sıkıntı yok demişti doktorum komşulara kalsa 20.haftalarda dogurmustm